Sidor

söndag 28 november 2010

Black Friday!

Fick min första paycheck i fredags och gissa vad dom pengarna gick till? Japp, allt detta här! Det var ju Black Friday här i U.S i fredags så det var bara att ge sig iväg till mallet för att spendera fem timmar i massa affärer och 200 usd! Men det var riktigt roligt! Här är vad som var i kassarna:

Köpte det här setet med duschtvål, body mist och body lotion på Victoria's secret :) Luktar helt grymt! Billigt var det med ;) Det var ju rea så det gick endast på ca 105 svenska kr ;)

Boken köpte jag på Books-a-million. Dom har hur mycket böcker som helst där! Skorna är converse och dom köpte jag på en sjukt stor skoaffär som heter Off Brodway. Dom var riktigt billiga! Dom kostade 280 svenska kr och då var det ingen rea :) Väskan är från Forever 21 och det var nog det dyraste som jag köpte :P Eller nej skorna var dyrast sen väskan :) Älskar den väskan! Min andra gick ju sönder på resan hit så var tvungen att köpa mig en ny..


Hittade den här jättefina klänningen! Den köpte jag på Charlotte Russe. Köpte även en ring där :) Billigt blev det med då det var massa rea på grejerna :) Charlotte Russe hade bästa rean i hela mallet!


Här är en close-up på pärlerna. Fint va :)?

Köpte även massa underkläder på HM. Dom hade ganska fina kläder på HM här faktiskt. Lite andra kläder än dom som finns i Sverige så det var kul :) Ska ge mig till mallet någon mer dag och kolla efter lite mer träningskläder och nya träningsskor. Dom har en Nike outlet store där så det är helt perfekt! Testade ett par skor när jag var där sist som kostade 49 usd så dom var riktigt billiga och riktigt sköna! Men ville inte spendera pengar på nya träningsskor då :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar